Try the new ES roleplay site, new signup required.
Writingpoetry

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

dotsdots
nav
  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav



    nav
  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav



    << | >>
    poetry


    dotsJournal: Been a long timdots
    -------------------------------------------
    Mood: Straightening things out...

    wow people, hello again! well its been a long year, but hey guess what? i've changed and although you don't know me, cuz i am just some girl on the internet whose poetry people occasionally read, but yeah. i have fallen in love, its a real thing this time too, as hard as that is to believe, but then again i guess all that matters is if i believe it or not. Well i do, so yeah! :) hahah, well i am still in love with sadder poetry, it just has more heart if you ask me! so yeah, ill post new works that ive done and hopefully there is a change! well idk! oh and im going to OCHSA if any of you know the high school in santa anna for the arts! its sooooooooo amazing there. well read around about new poetry! bye!

    still a beautiful massacre

    ...Created 2008-03-28 20:10:01

    dotsJournal: ......dots
    -------------------------------------------
    Mood: Straightening things out...

    ok well life sucks pple and then its good and then it goes right backs and is terrible again, dont you just love it? (anyone catch that sarcasm? well i did but oh wow I WROTE THIS!)

    ---tired

    ...Created 2007-09-15 18:18:11

    dotsJournal: hey peopledots
    -------------------------------------------
    Mood: Sick

    be proud of me, i have finally put up new poetry! yea. bout time huh?? well i hope that you will comment and stuff like that kk?? well anyways yea later then till next time when i do somehing or stuff like that. well im read now cuz im sick so enjoy and comment to make me feel better!

    ----broken heart

    p.s. this is in response to the update profile thing. it has a thing that says LIFE STORY. i wonder though, can one have a life story for only living such a time so short on this earth? what do you thing? can you really say your life story because is it ever finished and does it ever even beging?

    pps, i put up a story, my first..be nice but mean??

    ...Created 2007-06-01 14:01:03

    dotsJournal: dots
    -------------------------------------------
    Mood: The Usual

    been a while... hello again pple1

    ...Created 2007-05-02 18:40:57

    dotsJournal: ..... does it ?dots
    -------------------------------------------
    Mood: Overwhelmed

    ok well whats up/?? ok well i got in a fight with my best friend and twin royalene today! it was nto fun! she is just being a royal little....well aniway... i need to post something new... maybe a story or something.....

    ...Created 2007-03-08 20:47:06

    dotsJournal: tehehehehehehehdots
    -------------------------------------------
    Mood: Rant

    OMG! i am in class right now, or in my conservatory for OCHSA. yep. its cool. we are not really doing anything right now so yep. well im bored! comment or write to me if u love me! my e-mail is shadowstarpuppie92@hotmail.com. or the_beautiful_massacre_star@yahoo.com
    yep so im bored as i sed. wow i like writting by spelling things wrong??? ....... why is that????? .............. wow dots are fun! OMG i love dts! ..............................................................! teheheheheheheheheheheheeh! wow i ma being random! ok well anyway emo?? nah! jk jk jk jk..... ok well i will stop here so u will not have to read this randomness! even though by now u have already stoppee! ok bye!
    madz!~

    ...Created 2007-03-07 17:14:43

    dotsJournal: dots
    -------------------------------------------
    Mood: Bored

    wow its been a while sice i posted someting! well i broke up woth my old boyfriend but a while later i got asked out by another boy. hmmm... well anyway lifes cool now...

    ...Created 2007-02-21 20:20:58

    dotsJournal: my lovedots
    -------------------------------------------
    Mood: In Love

    ive finally made the perfect heart
    now dear god dont let it break

    i say this for i have fallen in love! yes! with max a boy at my school! AWWW?! Yes/No??? well anyway i just hope that this one lasts cuz ive not had a lot of luck in that department latly....! Well anyway yep laterz!

    ...Created 2007-02-07 21:38:50

    dotsJournal: ...dots
    -------------------------------------------
    Mood: Lonely

    well wow havent been on in a while! hey its almost christmas pple! WOOT! well, ima on christmas break and it is kinds boring so... illa hopefull post something new soon!

    ...Created 2006-12-22 12:43:01

    dotsJournal: ... ...dots
    -------------------------------------------
    Mood: Sigh...

    sigh.... what a day.....

    ...Created 2006-11-15 22:42:32

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    Supernatural Cowboy Sleuth (final) written by endlessgame23
    Fasade written by jackz
    True Death written by layDsayD
    Etiquette written by saartha
    Once Again written by krs3332003
    I Do, I Do written by poetotoe
    Shi written by ShyOne
    winners circle written by ShyOne
    AI written by poetotoe
    Physician, Heal Thyself written by WriteSomething
    Bee Keeper written by endlessgame23
    Alone in the Crowd written by SavedDragon
    Primitive Lapse written by Crestfallenman
    Dashboard Light written by layDsayD
    Summer written by layDsayD
    written by Daniel Barlow
    Every..... written by jackz
    written by Daniel Barlow
    Blood Stains Are The Worst written by ForgottenGraves
    written by Daniel Barlow
    More then just goodbye written by faideddarkness
    Waiting written by Daniel Barlow
    written by Daniel Barlow
    Cosmic Dreams written by Chelebel
    Supernatural Cowboy Sleuth (7) written by endlessgame23
    4th of July written by layDsayD
    Supernatural Cowboy Sleuth (6) written by endlessgame23
    World I No Longer Want written by ForgottenGraves
    Supernatural Cowboy Sleuth (5) written by endlessgame23
    PEARL (Exclusive Poem) 10th Anniversary... written by Cordell

    Google
     


    poetry

    dotsLogindots

    User Name:

    Password:

    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]


    January 10 07
    131,497 Poems
    Posted

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]



    FontSize:
    [ Smaller ] [ Bigger ]
     Poetry