Try the new ES roleplay site, new signup required.

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav

  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav

    << | >>

    dotsJournal: dots
    Mood: The Usual

    yeah me and troy are chilling in new york right now. pretty fun shit. i just felt like writing that. sorry

    ...Created 2006-08-10 22:29:27

    dotsJournal: dots
    Mood: Relaxing

    troy a fag dont worry u wont see anymore jonurals like that its kool people i havent given up cause im back wit some new shit now

    ...Created 2006-06-27 23:54:34

    dotsJournal: i suck assdots
    Mood: i blow tips for a living

    ok. sorry for the confusion. that last journal was also posted by troy. i have giving up on writing and i will kill myself shortly. with a fucking garden hose and some paper towels and an empty coke can. yes i suck ass. that's why nobody ever reads my bullshit ass writes. damn....i suck really big ones. how will i ever cope with this shitiness.

    ...Created 2006-06-24 23:53:40

    dotsJournal: dots
    Mood: The Usual

    yo that last jonoral was written my dat bitch azz nigga troy im not givin up on life and im writtin i just dont post im sorry about that people troy just be a fucking azz hole and dat shit piss me off but ill be back when im done with art school iight my fams thanks for the support and oh yeah troy u a bitch azz nigga ~1~

    ...Created 2006-06-21 18:51:17

    dotsJournal: dots
    Mood: The Usual

    yeah i'm pretty fucking lazy. i never write and i never get on elite. maybe i should just give up on life.

    ...Created 2006-06-20 23:04:09

    dotsJournal: dots
    Mood: The Usual

    im probably not gonna be back till this summer so holla at me when i get back ~1~

    ...Created 2006-03-14 20:51:06

    dotsJournal: dots
    Mood: Thinking...

    ion was goin on any more dad sayin i need 2 do this mom sayin i need 2 that i feel as though i cant really cotrol my life i feel like puppet and i just bein played around by an unknown master i do wut he want i dont feel like and idividual ~1~

    ...Created 2006-01-10 19:14:45

    dotsJournal: dots
    Mood: Thinking...

    (ring, ring)

    (hello? aw shit, nigga. what the fuck time is it, man?
    Oh God damn. nigga do you know what time it is?
    Aw shit, what the fuck&#8217;s goin&#8217; on? you alright?
    Aw, nigga what the fuck is wrong wit you? )

    When I die, fuck it I wanna go to hell
    Cause I&#8217;m a piece of shit, it ain&#8217;t hard to fuckin&#8217; tell
    It don&#8217;t make sense, goin&#8217; to heaven wit the goodie-goodies
    Dressed in white, I like black tims and black hoodies
    God will probably have me on some real strict shit
    No sleepin&#8217; all day, no gettin my dick licked
    Hangin&#8217; with the goodie-goodies loungin&#8217; in paradise
    Fuck that shit, I wanna tote guns and shoot dice
    All my life I been considered as the worst
    Lyin&#8217; to my mother, even stealin&#8217; out her purse
    Crime after crime, from drugs to extortion
    I know my mother wished she got a fuckin&#8217; abortion
    She don&#8217;t even love me like she did when I was younger
    Suckin&#8217; on her chest just to stop my fuckin&#8217; hunger
    I wonder if I died, would tears come to her eyes?
    Forgive me for my disrespect, forgive me for my lies
    My babies&#8217; mothers 8 months, her little sister&#8217;s 2
    Who&#8217;s to blame for both of them (naw nigga, not you)
    I swear to God I just want to slit my wrists and end this bullshit
    Throw the magnum to my head, threaten to pull shit
    And squeeze, until the bed&#8217;s, completely red
    I&#8217;m glad I&#8217;m dead, a worthless fuckin&#8217; buddah head
    The stress is buildin&#8217; up, I can&#8217;t,
    I can&#8217;t believe suicide&#8217;s on my fuckin&#8217; mind
    I want to leave, I swear to God I feel like death is fuckin&#8217; callin&#8217; me
    Naw you wouldn&#8217;t understand (nigga, talk to me please)
    You see it&#8217;s kinda like the crack did to pookie, in new jack
    Except when I cross over, there ain&#8217;t no comin&#8217; back
    Should I die on the train track, like remo in beatstreet
    People at the funeral frontin&#8217; like they miss me
    My baby momma kissed me but she glad I&#8217;m gone
    She knew me and her sista had somethin&#8217; goin&#8217; on
    I reach my peak, I can&#8217;t speak,
    Call my nigga chic, tell him that my will is weak.
    I&#8217;m sick of niggas lyin&#8217;, I&#8217;m sick of bitches hawkin&#8217;,
    Matter of fact, I&#8217;m sick of talkin&#8217;.
    (hey yo big...hey yo big)

    -notorious bg.
    dont u just feel that way sumtimes iono maybe its just me like i wanna except the world just go some where where there aint death and destruction and war thats just me ~1~

    ...Created 2006-01-09 11:25:30

    dotsJournal: dots
    Mood: The Usual

    its about time i get serious about this shit im solo and its gonna stay like dat unless me and troy make a cd but that nigga wit dark side anyway so u know how that be but aye its all good but anyay shout out 2 my people the abberant kings stephon, justin, and hood das my people 4 life das all for 2day ~1~

    ...Created 2006-01-08 19:11:56

    dotsJournal: dots
    Mood: The Usual

    immmmmmmmmmmmmm bakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk who chaz simms who chaz simms
    u know ya boi heavy knowledge bak to drop dem heavy lyricals on ya azz read my shit and u can really get 2 know me peeple 1

    ...Created 2005-12-22 17:46:43

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    World I No Longer Want written by ForgottenGraves
    You do, I Do written by poetotoe
    written by Daniel Barlow
    Dashboard Light written by layDsayD
    Devils in the Details written by endlessgame23
    Your Lover written by Cordell
    AI written by poetotoe
    Neither Here nor There written by layDsayD
    Still Fighting See? written by ForgottenGraves
    Supernatural Cowboy Sleuth (final) written by endlessgame23
    Supernatural Cowboy Sleuth (7) written by endlessgame23
    written by Daniel Barlow
    Brigit written by endlessgame23
    new moon written by CrypticBard
    the living moment written by ShyOne
    Alone in the Crowd written by SavedDragon
    Or are we written in the sand? written by Chelebel
    True Death written by layDsayD
    The Song on Your Guitar written by SavedDragon
    Estranged / Shocks written by Daniel Barlow
    descent written by TheBadSadMan
    Before, Now, & After written by SincerWritinAsh
    written by Daniel Barlow
    Happy Saint Patrick's Day written by poetotoe
    cleverly shunned written by CrypticBard
    Whiteout written by layDsayD
    Bond written by saartha
    4th Season of Vivaldi written by HisNameIsNoMore
    Summer written by layDsayD
    Linger written by saartha




    User Name:


    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]

    January 10 07
    131,497 Poems

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]

    [ Smaller ] [ Bigger ]