Writingpoetry

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

dotsdots
nav
  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav



    nav
  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav



    << | >>
    poetry


    --Elite Writer
    Alias: saika
    Name: Saika Ceria
    ASL: 17-F-chicago
    Bio: [ Quick Bio ]
    Website:[ Website ]
    Blog: [ Blog ]
    Days Away: 1350
    Life Story: Shit happens
    [ Ignore User ]

    Favorites: 7
    Forum Posts: 0
    Shoutbox Posts: 2
    RP Posts: 41496
    Signup Date: 3329 D
    9.12 Years 0.91 Decades
    110.97 Months 475.57 Weeks
    3.329000e+8 Heart Beats
    -There you go eggman
    Quote:
    &quot;The Dirty Butterfly Which Influences All&quot;

    nav
    nav

    AIM: saika6emo6ninja
    MSN: sarunakohaku@hotmail.com
    Yahoo: trinityjefferson26
    [ Communicate asdf ]

    Recent Favorites:
    Honesty by Ace77799999
    For Her... by Shuyin
    Hush, God exists? by Urisen
    The Fall by SquallFlame
    The Looking Glass Castle by Bleeding_AngelX
    View all Faves





    [ + RSS ]
    [ + Google It ]
    [ + My Yahoo ]



    Currently Stalking: shuyin, Xiallia, Erebus, Ace77799999, Urisen, TheHidden

    Journal: Where am I?
    -------------------------------------------
    Mood: Thinking...
      
    Hey Everyone who happens across this page still.
    I have moves~ (: Yes. Yes, I moved and sooo?

    Where do you find me?
    Come find me....

    http://rp.eliteskills.com/r.php?r=9


    ...Created 2010-08-29 16:56:28     [ View Past Journals ]

    [ View as Blog ]

    dotsLast 20 Submissionsdots

     Thanks
    :|| V: 595 | C: 0 ||:
    ::Love : Class : Deep Thought :
     About me. [pt. 1]
    :|| V: 480 | C: 1 ||:
    ::Sorry : Class : Misc :
     I'll love you no matter what.
    :|| V: 558 | C: 0 ||:
    ::Longing : Class : Poetry :
     A Broken Heart leaves a Broken Person
    :|| V: 649 | C: 0 ||:
    ::Love : Class : Poetry :
     What is rape.....
    :|| V: 696 | C: 1 ||:
    ::Love : Class : Rant :
     Unpure White Snow
    :|| V: 762 | C: 2 ||:
    ::Love : Class : Poetry :
     Mugen Academy: Chapter 1
    :|| V: 796 | C: 1 ||:
    ::Vampire : Class : Story :
     Valenti
    :|| V: 619 | C: 0 ||:
    ::Love : Class : Poetry :
    List All...





    ||| Messages |||
      
    Uh a more defensive stance? xp

    I'm not all that excited to be honest. I guess I like routine and familiarity.
    | Posted on 2010-04-05 01:11:41 | by TheHidden - [ Reply to This ] -
      
    Haha that's not what I was going for..but *Shrugs* it works.

    Yeah maybe once the site is complete
    | Posted on 2010-04-05 00:53:32 | by TheHidden - [ Reply to This ] -
      
    Haha oh my *Raises hands defensively*

    Bahh yeah.
    (Oh crap now I'm a sheep)
    Im fine with keeping it here for now..
    | Posted on 2010-04-04 21:23:30 | by TheHidden - [ Reply to This ] -
      
    Haha my bad xp
    Really? Agh. Lame. I'll move when it's finished I suppose
    | Posted on 2010-04-04 17:42:29 | by TheHidden - [ Reply to This ] -
      
    Yeah, a little bit. I'm gunna stay here long as I can though. What about you?
    Haha that was odd xp
    | Posted on 2010-04-03 12:48:36 | by TheHidden - [ Reply to This ] -
      
    Lol my bad, it is bea$t!
    Sweet lemme know when it's done.

    No problemo!
    *Tugs on your tail*
    | Posted on 2010-04-03 09:18:34 | by TheHidden - [ Reply to This ] -



    Format Text?


    Forum id=#56436

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    Hyle written by endlessgame23
    A Worsening Effect written by Daniel Barlow
    Relentless. The Visceral Fracture. written by Daniel Barlow
    Day 6 written by TheStillSilence
    The Want written by Daniel Barlow
    Live In Between written by teika5
    Keep written by TheStillSilence
    Mystery Read written by kyserin
    Loop-di-Loop written by endlessgame23
    Starseed written by endlessgame23
    In a Corner written by jeniecel
    Verse: written by Daniel Barlow
    Compartments written by TheStillSilence
    To the Artist written by HisNameIsNoMore
    // Seasonal Song written by ShadowParadox
    Honeymoon written by TheStillSilence
    Whispered written by endlessgame23
    Dream written by closetpoet
    Things They (Don't) Say written by TheStillSilence
    A Sense Of Things written by Daniel Barlow
    Not the Devil, but the Wind written by endlessgame23
    Across the bed written by expiring_touch
    FamiliarDemons ©™ written by kyserin
    A Thousand Reflections written by endlessgame23
    Lie back & tan written by Daniel Barlow
    Beauty Rest written by jackz
    Rooted in Nature written by Chelebel
    The World written by jjd
    untitled written by Outlaw
    Sword in the Water written by Wolfwatching

    Google
     


    poetry

    dotsLogindots

    User Name:

    Password:

    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]


    January 10 07
    131,497 Poems
    Posted

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]



    FontSize:
    [ Smaller ] [ Bigger ]
     Poetry