Writingpoetry

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

dotsdots
nav
  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav



    nav
  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav



    << | >>
    poetry


    dots Submission Name: 22 ounces(D-LAW)dots
    --------------------------------------------------------





    Author: PROlifik
    ASL Info:    23/m/va
    Elite Ratio:    2.01 - 23/28/21
    Words: 1039
    Class/Type: Lyrics/Serious
    Total Views: 1112
    Average Vote:    No vote yet.
    Bytes: 5726



    Description:
       just writtin whats on my mind at the time

    another one from D-LAW


    Make the font bigger!! Double Spacing Back to recent posts.

    dots22 ounces(D-LAW)dots
    -------------------------------------------


    (D-LAW)
    i'm the perfect picture,a perfect mixture to rehearse these fine scriptures
    i remain a permant fixture on ya mantle right beside ya baby pictures
    the most well noted -often quoted,im loaded- you need a coffin to be promoted
    you just plain out been demoted-fuck reloadin you just been caught foldin so put down what you holdin
    you couldnt walk beside me let alone even ride beside me so you push me off you just never mind me
    you know my peoples walk beside me never behind me so quit tryin to find me you stay grimey so try me
    you dealin with them cops over dealin with them crops,now you askin yourself when will the problems stop welcome to my life- i'll give you 10 minutes before you start reaching for that knife
    days away from people sayin they saw you just the other day its all fakeness in another way
    what will your mother say?you better hold off and just savor today cuz theres no guarntee i'll be your savior today no promise i'll do you a favor that day you better just grab a razor an stay at play- we will be sure to read about you in the newspaper the next day
    if you only you knew every rhyme had a lil bit about you,you would relalize how much i've thought about you
    how much i've faught about you- that all this attention you crave was finaly brought upon you
    did it ever dawn to you that i was too wrong for you,too strong for you maybe thats why i never got along with you,im ona whole nother level,no longer runnin with one i got several i aint shakin hands with the devil muthafucka i keep my head level- i just stay lyrical-let me spit some shit at you,you will forever remember
    when you think of greatness and rhymes you cant help but picture us together
    this game im gonna drownd it in talent everytime im around it with every under-ground hit
    your gonna feel what i spit,like career addicts im never gonna quit i'll always make sure a rhyme is lit
    to rip it at you just a lil bit so make sure your phillys lit cuz the kid is bringing it im just admiting it
    im getting it- every single label you throw at me im btich im fitting it-BITCH i aint quitting shit and i aint forgetting shit- your getting ripped up,so think again who you hit up cuz someone bout to get lit up,you got it all mixed up you aint gonna see my body zipped up or clipped up just cuz you slipped up
    come on now-what you take me for?,i know this is just gonna make you hate me more
    but i'm gonna keep coming till you cant take it no more all this for sure is gonna take its toll
    im gonna find your breaking points before i start breaking your joints just to let you know im makin my points



    (chorus-D-LAW)
    with the reflection of the flicker of a burnt- out street light that gives me just enough light
    just so i can see threw just enough night so i can have a perfect view of this rough life
    its tough right?,so they stay puffin at night with that stuff in there pipe,i need to release this tension so its a must that i write-im just like you- im standing here screaming-"fuck this life",theres no luck so fuck bein nice
    and thinkin twice- life is just one big roll of the dice,and the stakes are high so i'll do anything i can to make it by,even if i have to barely make it by im gonna make it mine and take whats mine-so whos next in line?




    (D-LAW)
    yall had ya run its time i step in
    paid no attention to yall i guess i slept in
    but im back reppin' given it to anyone stepinn' wit a weapon
    im gonna fight back from behind the pen from the table that i write at-just to let you know that im like that i can pick up a mic and show your label how to write tracks how to fill em up with just enough tight raps to make it just like that,until the lights turn black ima make it a fact to jack my past and get it all back before my life "fades to black",i still have ways to last,i will never turn my back and turn back until ive earned that feeling and learned that -theres a chance that you've heard that i've insured that platinum plaque -man im just makin up for what most be lackin in rap ima get it crackin wit that while you just keep jackin that crap you just slackin on your craft,it all comes down to numbers and it seems like yall have trouble with math -yall came in the wrong class -wondered off the beatin path so in turn these rhymes are beatin your ass just to make sure yall stay seated at last- im the number 1 seeded at last im breezin past while you remain bleedin fast i stay leadin laps
    while im blowin all other area codes off of maps,your gambling on your career rollin snake eyes like you shootin craps,they say dont believe everything you read but please believe what you readin now is the truth in this- everything they spittin is purely truth-less i stay ruth-less fuck wit me i'll leave ya tooth-less i rule this
    you aint got no mic no deal no nothin you booth-less just plain out use-less you should be used to this your about on the same level as who i used to diss im amused at this entertaind that yall try to loose at this
    welcome to my mind please take in the scenery take permant pictures of my intellectual imagry flooded with potent greenery consumption of my mental capacity impairs your ability to drive a car or operate heavy machinery- i got the whole world fucked up...now who aint believe in me?



    (outro-D-LAW)
    bottom line man...bottom fuckin line -part 2... holla at me




    Submitted on 2006-05-16 02:16:01     Terms of Service / Copyright Rules
    Submissions: [ Previous ] [ Next ]

    Rate This Submission

    1: >_<
    2: I dunno...
    3: meh!
    4: Pretty cool
    5: Wow!




    ||| Comments |||
      whoe whoe whoe, u got talent boy, im real feelin it, i aint read your stuff for quite a while, and this was real refreshin to come back to,
    keep em cummin
    kyrenia
    | Posted on 2006-05-19 00:00:00 | by secret kisses | [ Reply to This ]
      you be talking big [censored] in all your posts. These verses were serious. and the ending was nothing short of a classic way to end it.
    you need to find some new topics though foreal
    ha, na but foreal
    just write wats on the mind
    PC
    | Posted on 2006-05-16 00:00:00 | by SinCeer05 | [ Reply to This ]


    Think Feedback more than Compliments :: [ Guidelines ]

    1. Be honest.
    2. Try not to give only compliments.
    3. How did it make you feel?
    4. Why did it make you feel that way?
    5. Which parts?
    6. What distracted from the piece?
    7. What was unclear?
    8. What does it remind you of?
    9. How could it be improved?
    10. What would you have done differently?
    11. What was your interpretation of it?
    12. Does it feel original?



    103416

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    Reveled Night written by rev.jpfadeproof
    More written by homeless
    The Forgotten Umbrella written by garnet4david
    Rough written by saartha
    Un Lugar Para Siempre written by SavedDragon
    Untitled: June 24, 2018 written by homeless
    Untitled - May 14, 2017 written by homeless
    Forgetting You written by rev.jpfadeproof
    Wisp of You written by rev.jpfadeproof
    Two written by homeless
    Orange written by saartha
    The Phoenetians and Us written by Torie
    Yearn written by saartha
    Exult written by saartha
    Still written by rev.jpfadeproof
    Sleeping Giant written by MyPeriodical
    Chapter written by Crestfallenman
    Chèvrefeuille written by rev.jpfadeproof
    Don't Tell Me You Love Me written by homeless
    'Cause You're Mine, I Walk the Line. written by Torie
    Moon and Me written by rev.jpfadeproof
    Fizzy Love written by rev.jpfadeproof
    April 1, 2018 written by homeless
    Untitled - 12/12/2017 written by homeless
    Blank Page written by Chelebel
    Dreamt written by rev.jpfadeproof
    Hazy Half-Moon written by rev.jpfadeproof
    Shading written by saartha
    TSC written by rev.jpfadeproof
    Untitled 2 written by homeless

    Google
     


    poetry

    dotsLogindots

    User Name:

    Password:

    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]


    January 10 07
    131,497 Poems
    Posted

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]



    FontSize:
    [ Smaller ] [ Bigger ]
     Poetry