Writingpoetry

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

dotsdots
nav
  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav



    nav
  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav



    << | >>
    poetry


    dots Submission Name: bridgett...I fuckin' hate you...dots
    --------------------------------------------------------





    Author: maninthemirror
    ASL Info:    17/m/arkansas
    Elite Ratio:    2.64 - 224/318/109
    Words: 167
    Class/Type: Lyrics/Passion
    Total Views: 870
    Average Vote:    No vote yet.
    Bytes: 971



    Description:
       this is some shit I wrote for this bitch... bridgett... you may remember me doing a collaboration with her AND even posting one of her poems....I also wrote a fuckin' poem about/for her called I said what I meant...many of the lyrics I wrote have been inspired by her...these will be the last lyrics inspired by her....see... my (newly) ex girlfriend and I decided that we could pull off a three way relationship.... it ended up not working out...and when we tried to be just friends with her, she ignored us...then me and brittany broke up...a couple weeks ago.. next day bridgett started calling her again...anyway... I hate that bitch... and I hope yall like this shit cause I pored my fiery-ass blood into this


    Make the font bigger!! Double Spacing Back to recent posts.

    dotsbridgett...I fuckin' hate you...dots
    -------------------------------------------


    okay, I got some shit to say/
    why did I poor my heart out when she shoved my ass away/
    bridgett, I'm sorry but you need therapy/
    you a straight up bitch, I hope you hearin me/
    and if you really respected me like you say, then you would call/
    but I won't hold my breath for that shit, cause after all/
    you ignored me two weeks after that shit/
    I ain't gonna mention what shit, but I'm lit/
    your poetry sucks and thats a fact cause its true/
    I know rappers that suck and they be better than you/
    you need to watch what you say, I got ears all around/
    wrong words about me puts yo' ass underground/
    but you know what you do that really fucks me up/
    starting calling Brittany again after we broke up/
    I find it funny because she hates you more than I do/
    and I want you dead, imagine how she wants your parents finding you/

    bitch




    Submitted on 2006-06-10 00:23:16     Terms of Service / Copyright Rules
    Submissions: [ Previous ] [ Next ]

    Rate This Submission

    1: >_<
    2: I dunno...
    3: meh!
    4: Pretty cool
    5: Wow!




    ||| Comments |||
      Ha
    great expression wit ya words..
    the anger and rhyme scheme made it a real good read.

    Hate is a little generic and the word Bitch is too
    but none the less facts are facts, -you really hate that [censored], ha

    PC
    | Posted on 2006-07-09 00:00:00 | by SinCeer05 | [ Reply to This ]
      lol Aww man. I love that.
    Very emotional, yes... but I got to admit some parts made me laugh.
    I love angry lyrics.
    The title made me want to read it (naturally), and I'm glad I did.

    "your poetry sucks and thats a fact cause its true/
    I know rappers that suck and they be better than you/"

    I thought that was funny, but it's nothing compared to the last two lines.

    That is awesome. I love it.
    You have a lot of talent.

    Great job
    -nikkki
    | Posted on 2006-07-10 00:00:00 | by Liv2LoveThePain | [ Reply to This ]
      dude i def did a verse or two about a chick named bridgete who did me wrong. this is crazy dude. it reminded me of my [censored]. i really liked it, keep writing, u sly devil u! lol
    | Posted on 2006-06-13 00:00:00 | by Aknahlij_d 1 | [ Reply to This ]
      This is some good [censored] man, personal, and im lucky enough to know whats goin on inbetween the ryme
    | Posted on 2006-06-10 00:00:00 | by Robbing Hood | [ Reply to This ]
      D*mn J. This sounds like somethin me or Meg would say. I didn't think that you had somethin like this in you. I think this is so awesome. I wouldn't change a thing. So who was this Bridgett chic and do i know her? If I do you want me and Meg to f*ck her up for you. N-e-ways I will talk to ya later.

    Angel
    | Posted on 2006-06-27 00:00:00 | by ForsakenAngel | [ Reply to This ]
      LMFAO!!!!!!!!!!!!!!

    Oh me oh my! Where in the heyell have I been! I am laughing my fhucking azz off over here!

    Bridgett......I think that you may be a bytch....and a whore....and all that good stuff...uh huh....yup yup!

    Man, I am so glad that my break-ups are always on good terms...no hard feelings....still cool peeps......

    If a mf was to write something like this about me.....besta believe I would be up in their azz quicker then the confinement of a new cell inmate! LMFAO!

    Poor Bridgett........*shrugs*

    This was great! Loved it!

    Li Li
    | Posted on 2006-06-12 00:00:00 | by Munchie_1226 | [ Reply to This ]
      this is actually pretty [censored] good. i thought it was just gonna be some angry ass rant (which it was) but u had some pretty good rhymes with this one. yeah that whole 3-way relationship thing sounds pretty [censored] ridiculous.
    | Posted on 2006-06-11 00:00:00 | by unknown soldier | [ Reply to This ]


    Think Feedback more than Compliments :: [ Guidelines ]

    1. Be honest.
    2. Try not to give only compliments.
    3. How did it make you feel?
    4. Why did it make you feel that way?
    5. Which parts?
    6. What distracted from the piece?
    7. What was unclear?
    8. What does it remind you of?
    9. How could it be improved?
    10. What would you have done differently?
    11. What was your interpretation of it?
    12. Does it feel original?



    106598

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    Reliquary of Writ written by HisNameIsNoMore
    Sword in the Water written by Wolfwatching
    Compartments written by TheStillSilence
    None the Wiser written by endlessgame23
    Relentless. The Visceral Fracture. written by Daniel Barlow
    Not the Devil, but the Wind written by endlessgame23
    FamiliarDemons ©™ written by kyserin
    The Curtain Call written by faideddarkness
    // Seasonal Song written by ShadowParadox
    The Poems Death written by Mepoduo
    A Worsening Effect written by Daniel Barlow
    The Abyss of Love written by poetotoe
    Live In Between written by teika5
    Supernatural Cowboy Sleuth written by endlessgame23
    (Untitled Song) written by TeslaKoyal
    Across the bed written by expiring_touch
    Hyle written by endlessgame23
    Coversheets written by TheStillSilence
    To the Artist written by HisNameIsNoMore
    Johnny's Cock written by endlessgame23
    Delicious Stews written by elephantasia
    Night- time written by Daniel Barlow
    Vortex: The Imagination That Is written by KeeperOfLight
    Lost Inside the Race written by ForgottenGraves
    Verse: written by Daniel Barlow
    Beauty Rest written by jackz
    When Sirens Whisper written by HisNameIsNoMore
    Gaia written by endlessgame23
    Starseed written by endlessgame23
    A Thousand Reflections written by endlessgame23

    Google
     


    poetry

    dotsLogindots

    User Name:

    Password:

    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]


    January 10 07
    131,497 Poems
    Posted

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]



    FontSize:
    [ Smaller ] [ Bigger ]
     Poetry