Writingpoetry

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

dotsdots
nav
  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav



    nav
  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav



    << | >>
    poetry


    dots Submission Name: George,George, George of the Jungledots
    --------------------------------------------------------





    Author: edthepoet
    ASL Info:    47-m-Pa
    Elite Ratio:    4.72 - 1476/991/125
    Words: 330
    Class/Type: Story/Comedy
    Total Views: 1322
    Average Vote:    No vote yet.
    Bytes: 1322



    Description:
       This event actually happen,omg did the kids ever laugh. My daughter and I now has a lifetime memories for us to share,along with a zillion other one's


    Make the font bigger!! Double Spacing Back to recent posts.

    dotsGeorge,George, George of the Jungledots
    -------------------------------------------


    George, George, George of the Jungle

    Once upon a second grader class trip
    A father went with his daughter to the zoo

    While, walking and watching all the animals
    jumping, crawling and flying about

    The dad decided to have fun with the lion and the kids
    by roaring at the lion and having the king of the jungle
    roar back louder a few times

    Some kids were scared, while others laughed
    All the while, George of the jungle watched
    with pride

    George was filled with fatherly pride
    And wanted show his young son
    how he could roar too

    George, George, George of the jungle
    strong as he could be
    Began beating his chest and roaring loudly


    When suddenly a wave of lion pee bounced
    off his chin and ran down chest
    The crowd of kids laughter roar far louder
    than the lion ever could have

    George, George, George of the jungle
    strong as he could be spitted, cursed and had to change his shirt

    Edward K. Deputy








    Submitted on 2005-04-08 18:33:04     Terms of Service / Copyright Rules
    Submissions: [ Previous ] [ Next ]

    Rate This Submission

    1: >_<
    2: I dunno...
    3: meh!
    4: Pretty cool
    5: Wow!




    ||| Comments |||
      lmao!!!

    i was reading along thinking "ok, this is cute. but it's not funny." then i got to the urine part.

    i'm still giggling as i type this. i'm overtired at this moment, but i think getting urinated on would be funny no matter what my frame of mind was.

    it's also funny partially because my nephew, when getting his baths as a baby, would hit me EVERY time. even when i learned and started standing on the other side of the bathroom. i think he'd hold it & wait until he had me to aim at. lol.
    | Posted on 2006-04-05 00:00:00 | by Whildkaht | [ Reply to This ]
      omg that is so funny! it reminds me of when i went to the san diego zoo, and this kid was in the spray zone of a rhino. every one backed off but him and omg, it was funny. he got nailed by two of them. ne way this is very good in the sense of literature, and uplifting on the spirit.
    | Posted on 2005-06-30 00:00:00 | by bluecrane | [ Reply to This ]
      hehe, i'm sorry, that's so funny, getting peed on by a lion... so it must have gone pretty damn far, wouldn't the lion have been in a cage? ok, i'm gonna leave that part alone... yeah, i got kind of confused too, because first you say you went with your daughter, but then you say that George wanted to show his son how he could roar? you kind of lost me there, but other than that, it made me laugh...

    "watch out for that... pee!" hehe...
    | Posted on 2005-04-30 00:00:00 | by Phoenix2004 | [ Reply to This ]
      LMFAO! THis was hilarious.

    Okay...true story.

    When I was a child...oh so many years ago...lol...we went on a field trip to the St. Louis Zoo. Well, they have big center cages for the cats.

    We walked up to the cage that had the panther in it. He was so pretty and just like a domestic cat he was rubbing up against the cage walls.

    Well...Jerry (another kid in my group) leaned over the rail to reach out and touch the panther...peeeeeeeeee...it came squirting out and went all over the bottom of Jerry's pants and shoes! LMFAO

    Never forgot it and that was about 15 years ago!

    Your daughter and yourself will always have this humorous occasion to remember. LOL

    Great write.

    Loved the George of the Jungle...lol

    ALicia
    | Posted on 2005-04-29 00:00:00 | by Munchie_1226 | [ Reply to This ]
      so was it your son... or daughter... or both?
    Still funny though. I was looking through and wanted to comment on something of yours, but I'd hate to sit here and critique it. I think it was meant to bring smiles to the sunny ES faces, and it did its job. So how stupid would it be to say 'where's the flow?' or some dumbness like that.
    I wouldn't EVER go to the zoo with you.

    ~Akhi~
    | Posted on 2005-04-19 00:00:00 | by Alize | [ Reply to This ]
      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



    YOU GOT PEED ON.




    That teaches you what NOT to do to a LION.

    Hello!?!?!?!?


    Nice, humorous story. It made me laugh :)


    Jen
    | Posted on 2005-04-17 00:00:00 | by poetofthenight | [ Reply to This ]
      Wow! Ed, you told me this story awhile ago, but I wonder why I didn't look at it sooner. I mean this is hilarious. I mean telling me the fun times with you daughter, and than you told me this. That is such a memorable moment. I bet we all wish we could see this. I bet the audience started to laugh. But it just shows Ed, you have such a big gift, so many people are inspired by you. Like the guy that copied you by dooing that. He wanted to impress his son, but I guess all he got was his son laughing at him.
    Or was it like that...? What did the son say?

    Keep writing,
    stephanie
    | Posted on 2005-04-16 00:00:00 | by XxStephyxX04 | [ Reply to This ]
      heh... I like this writing simply because it takes a step outside of your usually serious themed and more out-there, reality writings... to me it seems as though for this brief period of writing, you have returned to the more immature and easy-going, light hearted part of you that is masked by the more attuned to society and its problems part of you... This piece made me laugh and that is a rare thing these days... Great job Ed. Keep it up.
    .Caleb.
    | Posted on 2005-04-11 00:00:00 | by Exquisite_Death | [ Reply to This ]
      I like how you transfered this into poetry. Still hilarious...I can almost feel the embarassment that guy must have felt at that moment. That sucks...Anyway, keep doing what ya doing...


    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    | Posted on 2005-04-11 00:00:00 | by xtremegentleman | [ Reply to This ]
      yeah! i was so glad to see that you turned this into a poem! it had me laughing and thinking of the silly things poeple do to amuse children. then it backfires on this poor guy! im sure he would be delighted to make soo many get a chuckle! LOL too too funny ed!
    -Nikki
    | Posted on 2005-04-09 00:00:00 | by stolie77 | [ Reply to This ]
      LOL! that is soooooo funny Ed! I miss talking to you... and hearing all your crazy funny stories! anywho, I am going to go take that last roll of toilet paper! lol! have a great day!

    ~Amanda
    | Posted on 2005-04-09 00:00:00 | by AmandaLyn | [ Reply to This ]
      That's so cute that your wrote about your trip to the zoo with your son. Funny too. I like it. It makes me think of things that I write about.
    | Posted on 2005-04-09 00:00:00 | by manda_bear | [ Reply to This ]
      Ed, I'm so glad you decided to write a poem about this experience. I was telling my husband about it last night and he laughed his butt off. Great job! Here's a great big Lion hug for you, without the golden shower.
    Carol
    | Posted on 2005-04-09 00:00:00 | by wannabe1 | [ Reply to This ]
      How totally awesome that you took a great life expierence and turnded it into a piece of art. This is why I admire your talents.
    Rubi
    | Posted on 2005-04-09 00:00:00 | by Rubi_Roja | [ Reply to This ]
      I can just see that scene in my mind and it is totally hilarious. Great way to express it.. in verse.. making us all laugh "with you" here at Elite.

    Thanks!

    :) Sandra
    | Posted on 2005-04-08 00:00:00 | by Intricate1 | [ Reply to This ]
      Ed, what a nut...good job. There were a couple of spelling errors, but it sure didnt take way from the comedy. Its always funny to see somebody put in their place by an animal too. Especially with children present...priceless memories. Nice write and have a good one.
    | Posted on 2005-04-08 00:00:00 | by hyproglo | [ Reply to This ]
      Ed, you have some serious problems, my man! This was piss-funny (scuse the pun) and a delight. Thanks for brightening my day
    Be Happy
    Graeme
    | Posted on 2005-04-08 00:00:00 | by wewak11 | [ Reply to This ]
      that was pretty funny Ed! the fact that it really happened is the piece d'resistance. poor guy... i hope he laughed just as loud as the kids! thanks for the laughs on this day when i am fevered and fatigued.
    | Posted on 2005-04-08 00:00:00 | by magnicat | [ Reply to This ]
      LOL! I saw the title and started singing along and had to read. But I have to correct you on something, in the beginning you're going with your daughter, and then later you want to show off for your son. I'm comfuzzled! Other than that, I love it cuz I started laughing and laughing and I kinda fell off my chair so you owe my bum an apology. LoL. Later Dayz!
    | Posted on 2005-04-08 00:00:00 | by painofthanatos | [ Reply to This ]
      LOL! That is hillarious! The only thing wrong with this piece is a spelling error of "suddenly" in one of the latter strophes. Other than that, you again put us all to shame with your creative genious and sing-song talent. Very well done. It's no wonder that you save other people's poetry (like mine) with but the wave of your magic wand.

    Looking forward,
    Bijou
    | Posted on 2005-04-08 00:00:00 | by Bijou de Mort | [ Reply to This ]


    Think Feedback more than Compliments :: [ Guidelines ]

    1. Be honest.
    2. Try not to give only compliments.
    3. How did it make you feel?
    4. Why did it make you feel that way?
    5. Which parts?
    6. What distracted from the piece?
    7. What was unclear?
    8. What does it remind you of?
    9. How could it be improved?
    10. What would you have done differently?
    11. What was your interpretation of it?
    12. Does it feel original?



    53716

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    Across the bed written by expiring_touch
    The Want written by Daniel Barlow
    Florida's Autumn Solstice written by closetpoet
    Coversheets written by TheStillSilence
    Lost Inside the Race written by ForgottenGraves
    no sky on the other side written by teika5
    Deep written by Janesaddiction
    Supernatural Cowboy Sleuth written by endlessgame23
    The Human Harmonic written by Daniel Barlow
    Things They (Don't) Say written by TheStillSilence
    To the Artist written by HisNameIsNoMore
    Live In Between written by teika5
    A bit of Pain written by teika5
    untitled written by Outlaw
    A Thousand Reflections written by endlessgame23
    A Sense Of Things written by Daniel Barlow
    Untitled written by Daniel Barlow
    Day 5 written by TheStillSilence
    Honeymoon written by TheStillSilence
    a leaf of shadow and edge written by Daniel Barlow
    Hyle written by endlessgame23
    In a Corner written by jeniecel
    (Untitled Song) written by TeslaKoyal
    None the Wiser written by endlessgame23
    Meaningless Meanings written by ForgottenGraves
    Day 6 written by TheStillSilence
    Vortex: The Imagination That Is written by KeeperOfLight
    // Seasonal Song written by ShadowParadox
    Dream written by closetpoet
    A Worsening Effect written by Daniel Barlow

    Google
     


    poetry

    dotsLogindots

    User Name:

    Password:

    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]


    January 10 07
    131,497 Poems
    Posted

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]



    FontSize:
    [ Smaller ] [ Bigger ]
     Poetry