Writingpoetry

[ Join Free! ]
(No Spam mail)

dotsdots
nav
  • RolePlay
  • Join Us
  • Writings
  • Shoutbox
  • Community
  • Digg Mashup
  • Mp3 Search
  • Online Education
  • My Youtube
  • Ear Training
  • Funny Pics
  • nav



    nav
  • Role Play
  • Piano Music
  • Free Videos
  • Web 2.0
  • nav



    << | >>
    poetry


    dots Submission Name: Constipationdots
    --------------------------------------------------------





    Author: heavy knowledge
    ASL Info:    15/m/slidell, L.a.(N.O.)
    Elite Ratio:    2.72 - 106/156/34
    Words: 234
    Class/Type: Lyrics/Comedy
    Total Views: 830
    Average Vote:    No vote yet.
    Bytes: 1318



    Description:
       fuck constibation


    Make the font bigger!! Double Spacing Back to recent posts.

    dotsConstipationdots
    -------------------------------------------


    I sit on this seat broken-hearted
    Because i came to shit, but just farted
    I ate mexicane so i should come out
    But now with my ass im having a bout
    I sqeeze it hard like lemons and my face becomes blue
    Fuck constipation and im not playin like a draddle and a jew
    So i sit here and wait while time past
    As my shit has a constipation party in my ass
    Looks at my watch and it hits 15 past 10
    This is the thrid time this month and im here again
    Thinking how i can get my shit to leave
    So then i call up my good buddy steve
    He picks up "hello", "dawg im sittin on the thrown"
    He laughs tell me "take exlax" then hangsup the phone
    I take a sip then i down the whole bottle
    I sit down and hold on to the sides like a pilote and a throttle
    I flows out like a coke slushy out of a slushy machine
    And its soft like left-out-to-long ice cream
    I dont even take a wad i just take the whole roll
    And i take the excess shit like the votes took from bob dole
    Wipe the sweat away like the doc at the operation table
    HaHa i was just jokin people this was just a fable
    But still constibation
    Is a constant aggravation
    Fuck constibation ~1~




    Submitted on 2005-10-20 12:30:17     Terms of Service / Copyright Rules
    Submissions: [ Previous ] [ Next ]

    Rate This Submission

    1: >_<
    2: I dunno...
    3: meh!
    4: Pretty cool
    5: Wow!




    ||| Comments |||
      LMFAO!

    Spelling and grammar errors galore, but that's nothing you haven't heard yet.

    Seriously twisted. Seriously funny. Sick... but funny. :D Keep it up kiddo. You got something here!
    | Posted on 2006-01-15 00:00:00 | by disturbed420 | [ Reply to This ]
      *shakes head*

    Boy oh boy oh boy...

    I am seriously laughing my motha fckin azz off over here!

    Dam dude! Why you gotta go and put a girl in stitches like that!? An emcee rappin about consti...[censored]n...pation...LMFAO!



    *sings*

    Now...do your thang...do your thang...do your thang...

    LMFAO!

    Much love,

    Li Li
    Female MC Divine
    | Posted on 2005-12-27 00:00:00 | by Munchie_1226 | [ Reply to This ]
      hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhah ha!
    stupid, but funny
    spelling mistakes, grammar mistakes, who cares, but gosh! gross funny!
    is your @$$ finished with the constipation prty?
    | Posted on 2005-11-01 00:00:00 | by Avril54 | [ Reply to This ]
      WTF. What in the hell were you doin when you wrote this... you know what I dont even want to know. It did make me laugh though. That was stupid.

    peace,love, and weed
    Drea
    | Posted on 2005-10-29 00:00:00 | by Drea | [ Reply to This ]
      damn chaz. this [censored] is stupid random. i can't believe u posted this. it's funny though. i bet this really happened huh? u can tell me
    | Posted on 2005-10-28 00:00:00 | by young p | [ Reply to This ]
      ummmmm...lol i think! was made as a parody to another song? because if so, then you could post it on amiright.com a whole site full of parodys. (spelling?) w/evr. Im out!

    oYoYoY,

    ERIN
    | Posted on 2005-10-25 00:00:00 | by xmangaXfreakx | [ Reply to This ]
      wdf? where the fUck did this come from. lol it was funny. nice rhymes. keep it up...and keep the crap in the toilet. l8r babes-

    ||><||suicidal
    | Posted on 2005-10-20 00:00:00 | by Suicidalchild51 | [ Reply to This ]
      Well I was looking for something different to read and found it lol... Yes I too notices some spelling errors and names with no caps... What can I say it was surely something I would not have thought to write about... Thanks for sharing such a personal expierence.. lol .. Desi
    | Posted on 2005-10-20 00:00:00 | by Desi | [ Reply to This ]
      Classic. You really did put yourself headlong into the situation before you could come up with something as characteristic and common as constipation, and then make a whole new and vibrant(maybe a tad too much!) poem out of it.
    Kudos
    | Posted on 2005-10-20 00:00:00 | by innuendo | [ Reply to This ]
      u dumb [censored]! hah this was hillarious though. ur typing is horrible. even i have to wince at all ur spelling errors. i liked the dradle and jew line though that [censored] was funny. don't forget about back home homie. all i need is ur verse now. i gotta hook. it seems like akaila enjoyed ur little joke.
    | Posted on 2005-10-20 00:00:00 | by unknown soldier | [ Reply to This ]
      this was very fuuny i dont think there is a peson alive that hasnt sat on the throne of constipation
    very funny just as bad as the opposite diareaha
    sandman
    | Posted on 2005-10-20 00:00:00 | by sandman | [ Reply to This ]
      this is hilarious! at first i though u were seriously constapated and i was like iight im sry but i dont need to noe all that! good job!
    ~akaila evonne~
    | Posted on 2005-10-20 00:00:00 | by iluvpoetry_1 | [ Reply to This ]


    Think Feedback more than Compliments :: [ Guidelines ]

    1. Be honest.
    2. Try not to give only compliments.
    3. How did it make you feel?
    4. Why did it make you feel that way?
    5. Which parts?
    6. What distracted from the piece?
    7. What was unclear?
    8. What does it remind you of?
    9. How could it be improved?
    10. What would you have done differently?
    11. What was your interpretation of it?
    12. Does it feel original?



    78216

    Be kind, take a few minutes to review the hard work of others <3
    It means a lot to them, as it does to you.

    Rooted in Nature written by Chelebel
    Dream written by closetpoet
    Compartments written by TheStillSilence
    A Sense Of Things written by Daniel Barlow
    Snippet written by Daniel Barlow
    Day 5 written by TheStillSilence
    Beauty Rest written by jackz
    Deep written by Janesaddiction
    untitled written by Outlaw
    Adoration written by TheStillSilence
    Gaia written by endlessgame23
    Delicious Stews written by elephantasia
    The Want written by Daniel Barlow
    // Seasonal Song written by ShadowParadox
    Lie back & tan written by Daniel Barlow
    Verse: written by Daniel Barlow
    In a Corner written by jeniecel
    When Sirens Whisper written by HisNameIsNoMore
    A Thousand Reflections written by endlessgame23
    Day 6 written by TheStillSilence
    None the Wiser written by endlessgame23
    A Worsening Effect written by Daniel Barlow
    A bit of Pain written by teika5
    Keep written by TheStillSilence
    Twin Intercept written by Daniel Barlow
    Relentless. The Visceral Fracture. written by Daniel Barlow
    Loop-di-Loop written by endlessgame23
    Johnny's Cock written by endlessgame23
    Not the Devil, but the Wind written by endlessgame23
    Untitled written by Daniel Barlow

    Google
     


    poetry

    dotsLogindots

    User Name:

    Password:

    [ Quick Signup ]
    [ Lost Password ]


    January 10 07
    131,497 Poems
    Posted

    I have 14,000+ Subscribers on Youtube. See my Video Tutorials

    [ Angst Poetry ]
    [ Cutters ]
    [ Famous Poetry ]
    [ Poetry Scams ]



    FontSize:
    [ Smaller ] [ Bigger ]
     Poetry