Sign up to EliteSkills




Already have an account? Login to Roleplay.Cloud
Forgot password? Recover Password

MikkiChikkiWachii Snail Master


Author: lori_tab
ASL Info:    27/f/alabama
Elite Ratio:    4.33 - 1752 /1517 /481
Words: 66
Class/Type: Poetry /Serious
Total Views: 1392
Average Vote:    No vote yet.
Bytes: 440



Description:


muah hahha


MikkiChikkiWachii Snail Master



Behold! said the snail,
bitter you may be
but love,
and love,
and give love
and recieve
was it not yesterday? that you gave your heart out into the world...and now you are surprised that they have smushed it
well stand tall
mistakes can be learned from
wisdom can be aquired
days will continue
and I will forever be...
the mikkichikiiwachii snail master




Submitted on 2006-01-27 13:21:56     Terms of Service / Copyright Rules
Edit post

Rate This Submission

1: >_<
2: I dunno...
3: meh!
4: Pretty cool
5: Wow!




Comments


  I really liked this poem Jaz. It's well written.It sort of sounds like one big acid-trip, but maybe more if you read into it...hmm...
| Posted on 2006-02-06 00:00:00 | by Draigon | [ Reply to This ]
  Lovely. I don't really know what to say, it made me think of the Paris brothers. Where did you get that mikki- whatever word? What goes on in your crazy mind? Would you please explain to Steven that crazy [censored] happens to the people in our family, and Yes, you can get grounded over something like a pizza taking two hours to get there...
| Posted on 2006-02-01 00:00:00 | by Raivn | [ Reply to This ]
  I love pieces like this that are for fun & whatever a mikkichikkiwachii snail master is it sounds interesting! he he he
Actually sounds like some kind of drink at Trader Vic's Seafood restaurant or a sushi sandwich!
Unique & fun!
Love,Peace,Joy&Smilez 2 share
tif
| Posted on 2006-01-30 00:00:00 | by Epiphany | [ Reply to This ]
  I liked the title and the snail!
Hee-hee!
This was an interesting spin on the topic. Never thought of the god of love being a snail master before, HA! Very creative and unique ma dear...have to say that!
| Posted on 2006-01-30 00:00:00 | by hyproglo | [ Reply to This ]
  wow interesting and kinda wierd. a snail????hmmm makes you wonder, What is MikkiChikkiWachii?????? Its a weird word but at the same time is it some forgien language...i liked it
| Posted on 2006-01-27 00:00:00 | by Tabbie Kat | [ Reply to This ]
  This was strange but it made me smile inside. I don't know why I didn't outsdie, my face seems to be in a permenent frown at the moment, lol, it's actually painful. Anyway, this sort of seemed like a child's poem to me, but then again it seemed somewhat serious. Don't ask me why, it just was, after all, that's what type of poetry you classed it as. Well, young SnailMaster...may the force be with you...I've no idea at all why I just said that...I did, but..hope it made you laugh, lol.
| Posted on 2006-01-27 00:00:00 | by Toxic_Rayne | [ Reply to This ]
  kinda funny the first time a round but one you read it again you start to understand it. i like it alot a nd i truly hope to read more by you soon. keep it up!
love
tina
| Posted on 2006-01-27 00:00:00 | by ladiesplanet1 | [ Reply to This ]
  lol. This is a funy one. It made me smile a bit, and thats a hard thing to do considering 2day is the worst day in history. lol. I liked it. What is MikkiChikkiWachii though. It sounds interesting. Please tell me! My life cannot go on without knowing this! lol. Keep writin!
| Posted on 2006-01-27 00:00:00 | by nasuka | [ Reply to This ]


Think Feedback more than Compliments :: [ Guidelines ]

1. Be honest.
2. Try not to give only compliments.
3. How did it make you feel?
4. Why did it make you feel that way?
5. Which parts?
6. What distracted from the piece?
7. What was unclear?
8. What does it remind you of?
9. How could it be improved?
10. What would you have done differently?
11. What was your interpretation of it?
12. Does it feel original?



89089