Sign up to EliteSkills




Already have an account? Login to Roleplay.Cloud
Forgot password? Recover Password

storm


Author: luvy
ASL Info:    19/F/AZ
Elite Ratio:    4.45 - 270 /168 /35
Words: 131
Class/Type: Misc /Longing
Total Views: 1138
Average Vote:    No vote yet.
Bytes: 669



Description:




storm



Why the hell do i feel this way

I want to crawl into a corner hug my knees and let my spirit float away

I want to curl up into a ball and cry till my well of tears is dry

The funny thing is i dont know why i want to cry

For some reason i just want to scream and shout

It feels like a hurricane is brewing deep inside me

The angry winds that are whiping around the rain of cofusion wont set me free

Trying with no luck to find the source of the storm

I dont realy know what im searching for
but whatever it is i feel i have to find it soon




Submitted on 2006-03-05 18:58:12     Terms of Service / Copyright Rules
Edit post

Rate This Submission

1: >_<
2: I dunno...
3: meh!
4: Pretty cool
5: Wow!




Comments


  wow. kaila leaves u long comments even though they barely ever relate the poem. but i'll leave that alone for now. this one was good...but weird. u don't know why u wanna cry but u feel the need to let out all of ur anguish in some mad rush of adrenaline. yeah. that confused me. all the hurricane references kinda got me cuz with the whole Katrina thing....yeah buddy
| Posted on 2006-09-12 00:00:00 | by unknown soldier | [ Reply to This ]
  Luvy
This is an excellent write
I believe you are referring to the pain you have been thru in life and to your eyes there seems no end to this pain in sight
I hope you can find the positive to the negatives you have been thru
Once you are able to find the positive you are free from the negative
Trust Me Ive lived thru sheer hell and now I can feel negativity and stay away from it
I have never felt happier in life
Remain Positive
There is a light at the end of the tunnel
God Bless
Ron
| Posted on 2006-05-25 00:00:00 | by Ronswords | [ Reply to This ]
  luvy,
Good job. It seemed alittle short and almost void I would love to see you add alittle more to this and bring it more to life. It was good but missing something I am not sure what but something. Good luck
Angie
| Posted on 2006-03-30 00:00:00 | by bbcakes1115 | [ Reply to This ]
  hey gena! how is my beautiful gena?! i dont noe if i told u or not i cant remember BUT I REALLY LOVE UR HAIR! see now u outbraided me! im sad now! anyway! i think this was more of a journal venting write! there really wasnt a flow u just kinda told everybody wat happened a lil to quickly! try to slow it down and gradually find solutions on y u feel this way! other than that it was good! I LOVE U! and u shoudnt feel all sad at wat not bcz KAILA LOVES U! ALWAYS! so suck it up and give usher a kiss when ur feelin down and try to hold on till I CAN GIVE U A HUG! hehe! weeeeeeeee! wow! im gonna look high at school today im so tired! watch troy say something like "thats cuz kailas a druggie and alwayz smokin or some nonsense" ok bye gena! i will see u in excatly 45 minutes!
~akaila~
| Posted on 2006-03-07 00:00:00 | by iluvpoetry_1 | [ Reply to This ]
  Luvy, I felt you just wrote a diary entry here. I'm not sure if you were just venting or if you meant for this to be a poem of sorts. Please tell me and give me some clarification.


Maggie
| Posted on 2006-03-05 00:00:00 | by Magnolia Steele | [ Reply to This ]
  This is classified as miscellaneous, so I can dig it.

The structure is terrible, but I didn't come away thinking this was supposed to be a well-written, thought out, overly revised masterpiece as much as it is just frustration being put to words...

That said, I really like it. I'm just looking at the idea and the feeling behind it, because that's all that should be looked at.

I know there are definitely way too many times in my life when I just get caught up in living as an average joe, and I want more. I find myself feeling empty, and wanting to feel like crap and give myselfs reason to desire for more.

Nice...I'm right there with ya.

- Josh
| Posted on 2006-03-05 00:00:00 | by indianhog74 | [ Reply to This ]


Think Feedback more than Compliments :: [ Guidelines ]

1. Be honest.
2. Try not to give only compliments.
3. How did it make you feel?
4. Why did it make you feel that way?
5. Which parts?
6. What distracted from the piece?
7. What was unclear?
8. What does it remind you of?
9. How could it be improved?
10. What would you have done differently?
11. What was your interpretation of it?
12. Does it feel original?



93872